Budincă de chia cu căpșuni și sfeclă

Budincă de chia cu căpșuni și sfeclă

Image courtesy of Emilie Eats

Trezește-te pentru micul-dejun gata preparat. Carbohidrați, grăsimi, proteine plus extra culoare caracterizează rețeta noastră de budincă. Stirring veggies into everything is the new trend.

Printre fitonutrienții conținuți de căpșuni s-a demonstrat că acidul elagic și ellagitannins luptă cel mai eficient împotriva cancerului, prin diminuarea activității enzimelor răspunzătoare de producerea inflamației.

Ingrediente:

Instrucțiuni:

  • Într-un bol de dimensiune medie, adăugați semințele de chia.
  • Adăugați într-un blender laptele, căpșunii, sfecla și pudra de vanilie. Mixați până la omogenizare.
  • Turnați amestecul peste semințe și amestecați.
  • Dați la rece pentru cel puțin 4-5 ore sau peste noapte.
  • Înainte de servire, încorporați nectarul de agave și decorați cu topping-ul preferat.
Courtesy of Emilie Eats
(0 votes)
Login to post comments
×

Log in

×

BINE AI VENIT!

 

Budincă de chia cu căpșuni și sfeclă

15% DISCOUNT

& transport gratuit la prima ta comanda*

Inregistreaza-te acum

*Primesti 15% Discount la Superalimente si Superierburi (nu se aplica produselor promotionale, care au deja reducere). Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 150 RON.

Afla mai multe despre cum lucram: Termenii si conditiile C&S